مجری سابق سامسونگ متهم به سرقت اطلاعات شرکت شد

امتیاز دهید post

یک دادستان گفت، با این حال، تلاش برای ساخت کارخانه جدید با استفاده از داده های سامسونگ به دلیل مشکلات مالی با شکست مواجه شد.

دادستان های کره جنوبی روز دوشنبه اعلام کردند که یکی از مدیران سابق سامسونگ الکترونیکس را به ظن دزدی فناوری این شرکت برای ساخت یک کارخانه تولید تراشه در چین متهم کرده اند.

دفتر دادستانی منطقه سوون در بیانیه‌ای اعلام کرد که متهم که قبلاً در SK Hynix نیز به عنوان معاون رئیس‌جمهور کار می‌کرد، متهم است که به‌طور غیرقانونی داده‌های سامسونگ را برای ساخت کارخانه در شهر شیان چین بین سال‌های 2018 تا 2019 به دست آورده است.

تاریخ محاکمه هنوز توسط دادگاه محلی که کیفرخواست در آنجا تنظیم شده است تأیید نشده است.

یک دادستان گفت که متهم که ماه گذشته دستگیر شد، این اتهامات را رد می کند.

دادستان ها گفتند که او در مجموع 28 سال در تراشه سازان کره جنوبی کار کرده است. مقامات این متهم را شناسایی نکردند.

رویترز بلافاصله نتوانست برای اظهار نظر با او تماس بگیرد.

دادستان ها گفتند که مدیر سابق سامسونگ ظاهراً پس از راه اندازی یک شرکت نیمه هادی، سعی کرده کارخانه را در فاصله 1.5 کیلومتری (1 مایلی) کارخانه تولید تراشه سامسونگ در Xian بسازد.

یک دادستان گفت، با این حال، تلاش برای ساخت کارخانه جدید با استفاده از داده های سامسونگ به دلیل مشکلات مالی با شکست مواجه شد.

دادستان گفت که شش نفر دیگر را نیز به دلیل دست داشتن در این جنایت ادعایی متهم کرده اند، از جمله یک کارمند شرکت بازرسی که متهم به افشای نقشه معماری کارخانه نیمه هادی سامسونگ است.

دادستان ها گفتند که سرقت داده ها حداقل 300 میلیارد وون (233 میلیون دلار یا تقریباً 1920 کرور روپیه) خسارت به سامسونگ الکترونیک وارد کرده است.

دادستانی اعلام کرد: این یک جنایت بزرگ است که می تواند با متزلزل کردن پایه های صنعت داخلی تراشه در زمان تشدید رقابت در تولید تراشه، ضربه سنگینی به امنیت اقتصادی ما وارد کند.

Samsung Electronics و SK Hynix از اظهار نظر خودداری کردند.

این کیفرخواست در حالی مطرح می شود که کره جنوبی قول داده است حمایت از بخش تراشه خود را افزایش دهد.

یون سوک یول، رئیس‌جمهور کره جنوبی، رقابت در این صنعت را در بحبوحه تشدید تنش‌های چین و آمریکا به عنوان یک “جنگ همه جانبه” توصیف کرد.

سامسونگ کره جنوبی و SK Hynix، دو سازنده برتر تراشه های حافظه در جهان، میلیاردها دلار در کارخانه های تولید تراشه در چین سرمایه گذاری کرده اند.

(1 دلار = 1287.7700 وون) (این داستان برای تغییر مقدار تخمینی ضررها از 30 میلیارد وون در بند 10 به 300 میلیارد وون تصحیح شده است)

مطالب مرتبط