راه اندازی اپلیکیشن موبایلی را برای گزارش موارد اضطراری در پلیس آروناچال

امتیاز دهید post

برنامه Arunpol دارای یک ویژگی اضطراری است که به کاربران کمک می کند در زمان بحران به ایستگاه پلیس مراجعه کنند.

به گفته یک مقام پلیس، در تلاش برای ارائه یک پلت فرم آنلاین به مردم آروناچال پرادش برای ثبت شکایات در زمان بحران، یک برنامه تلفن همراه برای ایمنی و امنیت شهروندان این ایالت راه اندازی کرده است.

او گفت که برنامه «Arunpol» دارای یک ویژگی اضطراری است که از طریق آن می‌توان به راحتی در مواقع بحرانی با یک ایستگاه پلیس تماس گرفت، علاوه بر این، از طیف وسیعی از خدمات مانند تأیید مستاجر و گواهینامه ترخیص کالا در دسترس است.

این اپلیکیشن روز چهارشنبه توسط وزیر ارشد پما خاندو در دبیرخانه مدنی اینجا راه اندازی شد.

او همچنین یک وسیله نقلیه «Arun Pol Sewa» را در طول این رویداد پیاده کرد.

خاندو در توییتر گفت: «اپلیکیشن «Arunpol» را راه‌اندازی کرد که با آن شهروندان می‌توانند به طیف وسیعی از خدمات مانند گواهینامه ترخیص پلیس، کمک خانگی و تأیید مستاجر، خدمات ترافیکی و گزارش گمشده دسترسی داشته باشند که توسط پلیس آروناچال پرادش ارائه شده است.» خاندو در سایت میکروبلاگینگ نوشت، چنین مداخلاتی به دولت کمک خواهد کرد تا وضعیت نظم و قانون را در ایالت حفظ کند و شفافیت، پلیس پاسخگو و مردم پسند را تضمین کند.

خاندو گفت: «خودروی Arun Pol Sewa با پرچم از دبیرخانه مدنی که آگاهی در مورد کارهای انجام شده توسط پلیس برای حفظ نظم و قانون را ایجاد می کند، علاوه بر این، بازخورد مردم را جمع آوری می کند.

بامانگ فلیکس، وزیر کشور ایالتی، گفت که این برنامه تلفن همراه به مردم عادی کمک می کند تا بدون مراجعه به ایستگاه پلیس شکایت کنند.

مطالب مرتبط