چطوری کانال پخش اینستاگرام در دستگاه اندرویدی ایجاد کنیم؟

امتیاز دهید post

متا اخیراً اعلام کرده است که کانال های پخش را در سطح جهانی عرضه می کند.

متا والدین اینستاگرام اخیراً از ارائه ویژگی های کانال برای پخش پیام ها خبر داده است. این ویژگی که اکنون در سطح جهانی منتشر شده است، قبلاً به سازندگان و کاربران منتخب محدود می شد. پلت فرم رسانه های اجتماعی آزمایش ویژگی کانال های پخش را در فوریه سال جاری آغاز کرد. از طریق این ویژگی، سازندگان می‌توانند به‌روزرسانی‌های متن، ویدیو و عکس را با دنبال‌کنندگان دعوت‌شده و مشترک در کانال‌های پخش خود به اشتراک بگذارند. لازم به ذکر است که تنها سازندگان می توانند در کانال های پخش پیام ارسال کنند. دنبال کنندگان فقط می توانند به محتوا واکنش نشان دهند یا در نظرسنجی ها رای دهند.

در یک پست وبلاگی در 15 ژوئن، متا در مورد راه اندازی کانال های پخش در سراسر جهان اعلام کرد. هنگامی که یک سازنده برای ایجاد یک کانال دسترسی پیدا کرد، می تواند پیام ارسال کند و برای دنبال کنندگان خود دعوت کند. فالوورها با پیوستن به کانال، هر زمان که به‌روزرسانی‌هایی از طرف سازنده وجود داشته باشد، اعلان‌هایی دریافت خواهند کرد. با این حال، همه کاربران اینستاگرام قادر به مشاهده محتوای کانال خواهند بود.

دنبال‌کنندگان می‌توانند در هر زمانی از کانال خارج شوند یا اعلان‌ها را بی‌صدا کنند.

اگر یک خالق اینستاگرام هستید که می‌خواهید یک کانال پخش در دستگاه Android یا iOS ایجاد کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

مرحله 1: صفحه اینستاگرام خود را باز کنید و پیام رسان را در سمت راست بالای فید انتخاب کنید

مرحله 2: روی نماد ویرایش یا نوشتن پیام در بالا سمت راست ضربه بزنید

مرحله 3: اکنون گزینه “ایجاد کانال پخش” را انتخاب کنید

مرحله 4: کانال پخش خود را نام ببرید و مخاطبان خود را انتخاب کنید

مرحله 5: می توانید کانال را در پروفایل خود انتخاب کنید

مرحله 6: در پایان بر روی ایجاد کانال پخش ضربه بزنید

برای پیوستن به کانال پخش، کاربران می توانند یا بر روی لینک دسترسی به اشتراک گذاشته شده توسط سازنده کلیک کنند یا روی پیوند پین شده به پروفایل اینستاگرام خود ضربه بزنند. هنگامی که آنها “پیوستن به کانال پخش” را انتخاب کردند، مشترک می شوند تا هر زمان که به روز رسانی شود، اعلان دریافت کنند. فالوورها همچنین می توانند با واکنش به محتوا یا رای دادن در نظرسنجی ها شرکت کنند. با این حال، آنها قادر به ارسال هیچ پیامی نخواهند بود.

مطالب مرتبط