نوکیا قرارداد مجوز پتنت را با اپل تمدید کرد

امتیاز دهید post

نوکیا گفت که این شرکت انتظار دارد از ژانویه 2024 درآمد مربوط به این قرارداد را شناسایی کند.

نوکیا روز جمعه اعلام کرد که یک قرارداد جدید مجوز اختراع طولانی مدت با اپل امضا کرده است، زیرا مجوز فعلی بین این شرکت ها در پایان سال 2023 به پایان می رسد.

در حالی که شرایط این قرارداد بین شرکت‌ها محرمانه است، اختراعات نوکیا در 5G و سایر فناوری‌ها را پوشش می‌دهد.

نوکیا گفت که این شرکت انتظار دارد از ژانویه 2024 درآمد مربوط به این توافق را شناسایی کند و این با چشم انداز بلندمدت شرکت که در سه ماهه اول فاش شد مطابقت دارد.

این شرکت فنلاندی گفت که مجموعه پتنت نوکیا بر اساس بیش از 140 میلیارد یورو (نزدیک به 1255260 کرور) سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه و از حدود 20000 پتنت، از جمله بیش از 5500 مورد ضروری برای 5G تشکیل شده است.

جنی لوکاندر، رئیس شرکت فناوری نوکیا، گفت: «این توافق نشان‌دهنده قدرت پتنت نوکیا، چندین دهه سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه، و کمک به استانداردهای سلولی و سایر فناوری‌ها است.

اپل و نوکیا شراکت طولانی دارند. در سال 2018، اپل Ashish Chowdhary، مدیر عملیات مشتری در شبکه های نوکیا را به عنوان رئیس عملیات هند منصوب کرد. چودری از ژانویه 2019 به عنوان رئیس هند اپل انتخاب شد.

از آن زمان، اپل با دو داستان رسمی در دهلی و بمبئی وارد هند نیز شده است. همچنین گزارش شده است که Apple BKC و Apple Saket به بزرگترین فروشگاه خرده فروشی لوازم الکترونیکی کشور از نظر فروش تبدیل شده اند.

گزارشی از اوایل ماه ژوئن نشان می‌دهد که اپل BKC بیش از 6000 نفر را جذب کرده و بیش از 100 میلیون تومان فروخته است. 10 کرور محصول در روز افتتاحیه خود، 18 آوریل. اپل ساکت، فروشگاه این شرکت در دهلی نو که دو روز بعد در 20 آوریل افتتاح شد، گزارش شده است که با استقبال مشابهی روبرو شد.

مطالب مرتبط