عرضه جهانی شیائومی 13 اولترا در ماه می

امتیاز دهید post

انتظار می رود شیائومی 13 اولترا در ماه می 2023 در بازارهای جهانی عرضه شود.

شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو به تازگی توسط این شرکت در ماه گذشته در بازارهای جهانی عرضه شدند و گفته می شود که سازنده چینی گوشی های هوشمند در حال کار بر روی گوشی شیائومی 13 اولترا است. یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد اکنون ادعا کرده است که ظاهراً شیائومی 13 اولترا برخلاف Oppo Find X6 Pro که اخیراً در چین عرضه شده بود، اولین بار در سطح جهانی عرضه خواهد شد. جدول زمانی عرضه این گوشی نیز به بیرون درز کرده است. با این حال، شیائومی هنوز هیچ برنامه‌ای برای معرفی جانشینی برای Xiaomi 12S Ultra که سال گذشته در چین عرضه شد، اعلام نکرده است.

Tipster، Ice Universe (توئیتر: @UniverseIce)، اخیراً ادعا کرد که Xiaomi 13 Ultra به صورت جهانی عرضه خواهد شد در حالی که Oppo Find X6 Pro انحصاری در چین باقی خواهد ماند. اکنون، یکی دیگر از خبرسازان مشهور Snoopy Tech (توئیتر: @snoopytech) می‌گوید که Xiaomi 13 Ultra در ماه می در سطح جهانی عرضه خواهد شد.

لی جون، مدیر اجرایی شیائومی قبلاً از طریق توییتر تأیید کرده بود که نسخه بعدی گوشی هوشمند Ultra شیائومی اولین عرضه جهانی خواهد داشت.

در حالی که این راهنمایی‌کنندگان چیزی در مورد مشخصات مورد انتظار گوشی فاش نکرده‌اند، گزارش قبلی نشان می‌دهد که Xiaomi 13 Ultra دارای دوربین‌هایی با برند لایکا خواهد بود. همچنین گفته می شود که به دوربین پریسکوپ، 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 512 یا 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز شده است. این گوشی همچنین ممکن است از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی کند.

شیائومی به تازگی از سری 13 شیائومی به صورت جهانی رونمایی کرده است. این سری شامل سه مدل وانیلی شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و ​​شیائومی 13 لایت است. شیائومی 13 پرو دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی است که سرلوحه آن یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سونی IMX989 به همراه یک سنسور تله فوتو شناور 50 مگاپیکسلی و یک سنسور زاویه باز 50 مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلوی آن تعبیه شده است.

مطالب مرتبط