ماسک : توییتر ویدئو را جایگزین تصویر می کند

امتیاز دهید post

مولتی میلیاردر 51 ساله در پاسخ به Jesse Daugherty، برنامه نویسی که با نام کاربری jtdaugh@ در توییتر استفاده می کند، ویژگی های آینده را تأیید کرد.

ایلان ماسک روز دوشنبه در مورد تغییرات و ویژگی‌های آتی در توییتر که در هفته آینده خواهد بود، اطلاعیه‌ای داد. کاربران توییتر به زودی می‌توانند حالت تصویر در تصویر را برای ویدیوها دریافت کنند، که به آسانی می‌توان تایم لاین‌ها را بدون نیاز به منتظر ماندن برای توقف پخش ویدیو به پایین پیمایش کرد. ماسک اخیراً از سمت مدیرعاملی توییتر کنار رفت و تصمیم گرفت که نقش مدیر ارشد فناوری (CTO) را در پلتفرم میکروبلاگینگ برعهده بگیرد.

علاوه بر حالت PiP، ماسک تصمیم گرفته است ویژگی دیگری را ارائه کند که به کاربران امکان می دهد ویدیوها را تا 15 ثانیه جلو و عقب ببرند.

این مولتی میلیاردر 51 ساله در پاسخ به Jesse Daugherty، برنامه نویسی که با نام کاربری @jtdaugh در توییتر استفاده می کند، این ویژگی های آینده را تأیید کرد.

پس از گسترش قابلیت ارسال توییت با بیش از 250 کاراکتر برای کاربران توییتر آبی، ماسک چندین ویژگی و به روز رسانی را به سایت میکروبلاگینگ معرفی کرده است.

سرویس آبی توییتر با یک اشتراک پولی به ارزش 8 دلار (تقریباً 662 روپیه)، نشان تأیید و همچنین ویژگی ویرایش توییت‌ها و نوشتن پست‌های طولانی‌تر را برای مشترکین پولی به همراه دارد.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا ویژگی آینده توییتر برای همه کاربران یا فقط مشترکان توییتر آبی در دسترس خواهد بود.

در اوایل ماه جاری، پلتفرم شبکه اجتماعی راه اندازی ویژگی DM های رمزگذاری شده را اعلام کرد که هدف آن ایمن سازی پیام های رد و بدل شده از طریق پیام های پیامکی توییتر است.

در روزهای آینده، توییتر همچنین می تواند قابلیت چت صوتی و تصویری را نیز دریافت کند.

با توجه به رویکرد طرفدار رمزارز ماسک، توییتر اخیراً همکاری با eToro را نهایی کرده است تا بیش از 450 میلیون کاربر فعال خود را قادر سازد تا از داخل برنامه به تجارت کریپتو دسترسی داشته باشند.

در همین حال، پس از کناره گیری ماسک از سمت مدیرعاملی توییتر، لیندا یاکارینو را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر منصوب کرد.

یاکارینو که قبلاً به عنوان مدیر تبلیغات برای NBCUniversal شرکت Comcast کار می کرد. و چندین سال را صرف نوسازی کسب و کار تبلیغاتی خود کرد، گفت که به آینده توییتر متعهد است.

مطالب مرتبط