تاریخ پخش سریال نهنگ آبی مشخص شد + معرفی سریال نهنگ آبی

امتیاز دهید post

بازیگران سریال نهنگ آبی

ساعد سهیلی، لیلا حاتمی، حسین یاری، ویشکا آسایش، ماهور الوند، مصطفی زمانی، پریوش نظریه، آزاده صمدی، الهام کردا، حمیدرضا آذرنگ، ستاره پسیانی، فرهاد آئیش و دیبا زاهدی از بازیگران این سریال هستند.

خلاصه داستان سریال نهنگ آبی

آرمین دانشجوی تیزهوش و درونگرای رشته امنیت شبکه است که بیشتر وقت خود را در سایت کتابخوانی تازه تاسیس اش صرف می کند. پدر او به بیماری ام اس مبتلاست و در آستانه جدایی از مادرش قرار دارد. در این میان سایت کتابخوانی آرمین باعث آشنایی او با ژاله و ورودش به ماجراهایی عجیب و تازه می شود…

اخبار سریال نهنگ آبی

به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، تاریخ دقیق آغاز پخش سریال نهنگ آبی مشخص شده است. این سریال شبکه نمایش خانگی از 18 دی‌ماه آغاز به پخش خواهد کرد. سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی، تهیه کنندگی سعید ملکان و نویسندگی بهرام توکلی جلوی دوربین رفته است. تاکنون اطلاعات مشخصی از داستان این سریال شبکه نمایش خانگی منتشر نشده اما در شبکه‌های اجتماعی این سریال اطلاعات مختلفی درباره شخصیت‌ها منتشر شده است. سریال «نهنگ آبی» لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، حمید رضا آذرنگ، حسین یاری، ویشکا آسایش، مجید مظفری، فرهاد آئیش، مصطفی زمانی، ماهور الوند، آزاده صمدی، الهام کردا، پریوش نظریه، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی را به عنوان بازیگر دارد.

 

دانلود سریال نهنگ آبی

دانلود سریال نهنگ آبی به صورت قانونی از طریق لینک https://hexdownload.net/31481/blue-whale-series/ سایت هکس دانلود با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم

 

سریال نهنگ

  • فریدون جیرانی پیش از این فیلم‌هایی مانند «پارک وی»، «شام آخر»، «صورتی» و «قرمز» را ساخته است.
  • سعید ملکان نیز سابقه تهیه‌ی فیلم‌هایی مانند «تنگه‌ ابوقریب»، «ابد و یک روز» و «برادرم خسرو» را دارد. بهرام توکلی، نویسنده سریال «نهنگ آبی» سابقه ساخت فیلم‌های «پابرهنه در بهشت»، «پرسه در مه»، «اینجا بدون من»، «من دیه‌گو مارادونا هستم» و «تنگه ابوقریب» را دارد. توکلی اکنون مشغول ساخت فیلم «جهان پهلوان تختی» است.
  • لیلا حاتمی، بازیگر سریال «نهنگ آبی» پیش از این در فیلم‌هایی مانند «رگ خواب»، «جدای نادر از سیمین» و اخیرا «بمب؛ یک عاشقانه» بازی کرده است.
  • ساعد سهیلی نیز سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «لاتاری» و «رخ دیوانه» را دارد. او اکنون با فیلم «اتاق تاریک» روی پرده است.
  • حسین یاری پیش از این با بازی در سریال «عاشقانه» در شبکه نمایش خانگی حضور داشته است.
  • آزاده صمدی از دیگر بازیگران «نهنگ آبی» است، این بازیگر در فیلم‌هایی مانند «سیزده» و «آفریقا» بازی کرده است.
  • مصطفی زمانی نیز سابقه بازی در سریال «یوسف پیامبر» و سریال شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» را دارد.

 

حواشی سریال نهنگ آبی

علی احمدزاده کارگردان فیلم مادر قلب اتمی، نسبت به کپی کردن گریم یکی از شخصیت‌های این سریال از شخصیت اصلی فیلمش به سازندگان سریال پخش خانگی «نهنگ آبی» واکنش داده و تصویر منتشر شده از گریم لیلا حاتمی در این سریال را به چالش کشیده‌است. او در مطلبی طراح گریم «نهنگ آبی» را متهم به دزدی شخصیت کرده‌است.

علی احمدزاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خانم حاتمی عزیز، به آقای ملکان (تهیه‌کننده و گریمور نامحترم موسسه اوج) سلام برسونید و خدمتشان عرض کنید: کلاهی که امروز بر سر شماست بخشی از هویت یک کاراکتر است که قبل‌ها طراحی شده، خریداری شده و نمایش داده شده و حالا به این شکلی دزدیده شده و بدون هیچ تغییری دوباره بر سر شما فرورفته، جای بسی تأسف است که امروز این گونه دزدی‌ها لا به لای دزدی‌های کلان کوچک شمرده می‌شود.

 

تاریخ انتشار سریال نهنگ آبی

طبق آخرین اعلام روابط عمومی این سریال ، پخش آن در 18 دی ماه 1397 و از طریق شبکه نمایش خانگی آغاز می شود.

 

 

 

مطالب مرتبط