گوشی تاشو سامسونگ احتمالاً تا پایان آبانماه معرفی خواهد شد

امتیاز دهید post

به تازگی «دی جی کو» مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ در مصاحبه‌ای با خبرگذاری CNBC اعلام نموده که گوشی تاشو سامسونگ تا پایان آبان ماه امسال معرفی خواهد شد.

همچنین وی خاطر نشان نمود که احتمال دارد از این محصول در جریان کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ رونمایی شود. البته این مسئله در صورتی است که مشکلی برای توسعه‌ی تلفن هوشمند یاد شده ایجاد نگردد.

کو با اینکه روند تولید گوشی تاشو سامسونگ را پیچیده توصیف نموده اما باور دارد این محصول به موقع آماده خواهد شد چرا که روند توسعه‌ی آن تقریباً به پایان رسیده است.

بر اساس شایعات منتشر شده به احتمال قوی گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی اکس یا گلکسی اف نام خواهد گرفت. این در حالی است که مدیرعامل بخش موبایل کمپانی کره‌ای هنوز عنوانی برای این محصول ذکر نکرده است.

با این وجود به گفته‌ی او قابلیت‌ها و توانایی‌های زیادی برای این موبایل درنظر گرفته شده تا آن را از تولیدات دیگر برند‌ها مجزا کرده و به یک محصول منحصر به فرد تبدیل کند. ضمن اینکه به باور کو، این گوشی در حالت تا شده چیزی از یک تبلت قدرتمند کم ندارد.

او معتقد است اکنون کاربران به تلفن‌هایی با نمایشگر‌های بزرگ تاشو احتیاج دارند تا در مواقع مورد نیاز نقش تبلت را ایفا کنند و هنگام صحبت کردن بتوان آنها را کنار گوش نگاه داشت. به گفته‌ی وی اکنون که بازار برای ظهور چنین موبایلی آماده‌ است، زمان مطلوبی برای معرفی و عرضه‌ی تلفن های هوشمند تاشو سامسونگ به شمار می‌رود.

پیشتر وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داده بود نخستین موبایل تاشو سامسونگ اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی روانه بازار خواهد شد و از نمایشگر ۷ اینچی و طراحی شبیه به کیف پول بهره می برد.

بر اساس گزارش یاد شده، این موبایل هنگامی که کاملاً تا شود، از یک «نوار کوچک نمایشگر» بیرونی بهره مند خواهد بود که چندین دوربین را نیز روی خود جای داده است.

اسمارت فون سامسونگ احتمالاً قیمتی بالاتر از ۱۵۰۰ دلار خواهد داشت که یکی از علل این قیمت گذاری به تولید محدود دستگاه بر می گردد و ظاهراً سامسونگ می خواهد با این موبایل، صرفاً ابداعات تازه اش را به نمایش بگذارد.

The post گوشی تاشو سامسونگ احتمالاً تا پایان آبانماه معرفی خواهد شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط