بیوگرافی بازیگران سریال قورباغه (سریال جدید شبکه نمایش خانگی)

قورباغه
5/5 - (1 امتیاز)

سریال قورباغه جدید ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که بزودی عرضه خواهد شد. در این مقاله بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال قورباغه را بررسی می کنیم.

سریال قورباغه اولین اثر به کارگردانی هومن سیدی است که در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون و زوج هومن سیدی و نوید محمدزاده نشان دهنده ی این است که به احتمال زیاد، با یک سریال جذاب و پرمخاطب سروکار خواهیم داشت. سیدی و محمدزاده پیش از این نیز در فیلم های سیزده، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده با یکدیگر همبازی بودند و سریال قورباغه در واقع چهارمین همکاری آنها محسوب می شود. گفته می شود مشابه سوژه ی سریال قورباغه تا به حال در هیچ فیلم و سریالی کار نشده و قرار است با یک اثر نو و متفاوت مواجه شویم.

این سریال مراحل تولید خاص و ویژه ای دارد و قرار است بخش هایی از آن، در خارج از ایران فیلم برداری شود. احتمالا در بهار ۹۹ شاهد عرضه ی این سریال خواهیم بود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال قورباغه بپردازیم.

جهت دانلود سریال قورباغه به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

خلاصه داستان سریال قورباغه

دنیا براى من جاى کوچیکىِ. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم.قورباقه شاید متفاوت‌ترین سریال ایرانی از لحاظ خط داستانی باشد. حال و هوای این داستان به گونه‌ای است که تاکنون هیچ کارگردان ایرانی پا به فضایش نگذاشته است. به دلیل ماهیت داستان برخی سکانس‌ها در کشورهای دیگر تولید شده‌اند و به تازگی تصاویری از فیلمبرداری این سریال در تایلند منتشر شده.

زمان پخش سریال قورباغه: چه زمانی این سریال منتشر می‌شود؟طبق آخرین اطلاعات، صابر ابر که یکی از بازیگران این سریال است. تصویری از سریال قورباغه منتشر کرده که اورا در کنار نوید محمد زاده می‌بینیم. این سریال در بهار 99 پخش خواهد شد.

بازیگران سریال قورباغه

بازیگران سریال قورباغه، بازیگران خوش نام و مستعد سینمای ایران هستند که اکثر ما با آن‌ها آشنایی کامل داریم.از جمله این چهره‌ها می‌توان به نوید محمدزاده، هومن سیدی، سحر دولتشاهی، صابر ابر، نوید پورفرج، فرشته حسینی اشاره کرد.

سریال قورباغه و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران سریال قورباغه نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها سریال قورباغه به طور متوسط فعالیت 24ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم سریال قورباغه بهترین اثر صابر ابر در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.براساس امتیاز مردم سریال قورباغه یکی از 4 اثر شاخص هومن سیدی در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.

همچنین هومن سیدی کارگردان قورباغه اولین همکاری خود با بازیگرانی چون صابر ابر، سحر دولتشاهی، هومن سیدی و فرشته حسینی را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران قورباغه نیز 11 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این سریال میان هر یک از 6 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 11 همکاری برای اولین‌مرتبه در قورباغه رخ داده است. مانند: نوید محمدزاده و صابر ابر، نوید محمدزاده و سحر دولتشاهی، نوید محمدزاده و هومن سیدی، نوید محمدزاده و فرشته حسینی، صابر ابر و نوید پورفرج.

بیوگرافی نوید محمد زاده

نوید محمدزاده (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در تهران) بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است. نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند. همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است.

اجراوی در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ اجرای قسمت‌هایی از برنامه دوستان که از شبکه جام جم پخش می‌شد را بر عهده داشت. نوید محمد زاده در imdb

بیوگرافی هومن سیدی

هومن سیدی (زادهٔ ۸ آذر ۱۳۵۹ در رشت) کارگردان، بازیگر، فیلمنامه‌نویس و تدوین‌گر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.

هومن سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد. او فرزند دوم خانواده است و ۲ برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) دارد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی است و پدرش بازنشسته کارمند بانک کشاورزی.

قورباغه

سیدی در سال ۱۳۸۵ با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ از او جدا شد.

هومن سیدی در اوایل دهه هشتاد در فیلم یک تکه نان با رضا کیانیان همبازی شد و سپس نقش کوتاهی را در چهارشنبه‌سوری اصغر فرهادی ایفا کرد. او نقش اصلی پابرهنه در بهشت بهرام توکلی را بازی کرد. این فیلم اولین فیلم بلند بهرام توکلی بود که باعث شهرت او شد و سیدی هم کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن خانه سینما شد. هومن سیدی در زمینه تئاتر در همسایه آقا و مشروطه بانو دو اثرحسین کیانی به ایفای نقش پرداخت. از کارهای او در تلویزیون می‌توان به سریال‌های راه بی پایان همایون اسعدیان و تا ثریا ساخته سیروس مقدم و تله فیلم‌های سایاب محمدعلی سجادی و اگر باران ببارد روح‌الله حجازی اشاره کرد.

از دیگر فیلم‌هایی که در کارنامه هنری او به چشم می‌خورد به این فیلم‌ها می‌توان اشاره کرد: شب بیرون، خط ویژه مصطفی کیایی، نیمرخ‌ها ساخته ایرج کریمی، در مدت معلوم، پل خواب، مادری، کمدی انسانی، مصادره و طلا ساخته پرویز شهبازی. هومن سیدی برای بازی در فیلم من دیه گو مارادونا هستم جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از جشنواره فیلم فجر و انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران گرفت. هومن سیدی در اینستاگرام

 

مطالب مرتبط