سری آیفون 14 با نسخه قدیمی iOS 16 عرضه می شود.

امتیاز دهید post

اپل iOS 16 و watchOS 9 را در 12 سپتامبر منتشر کرد.

به گفته یک منبع آگاه، سری آیفون 14 اپل با نسخه قبلی iOS 16 تازه منتشر شده عرضه خواهد شد. گوشی‌های هوشمند اپل به‌روزرسانی یک روزه نسخه نهایی 20A2362 را دریافت خواهند کرد. منبع اطلاعات همچنین یک اسکرین شات را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد به روز رسانی رفع اشکال را ارائه می دهد. گفته می شود که مشکلی در آیفون 14 پرو مکس برطرف شده است که باعث می شد برخی از تصاویر در زوم در حالت افقی نرم به نظر برسند. اپل آپدیت iOS 16 را در 12 سپتامبر منتشر کرد.

به‌روزرسانی نرم‌افزار Tipster Apple از طریق توییتر به اشتراک گذاشته است که سری جدید آیفون 14 اپل با نسخه قبلی iOS 16 عرضه خواهد شد. سری آیفون 14 – که شامل آیفون 14 وانیلی، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو است. Max — به نظر می رسد که یک به روز رسانی یک روزه نسخه نهایی نسخه 20A362 را دریافت کند. منبع اطلاعات تصویری را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد به روز رسانی باگ های موجود در گوشی هوشمند را برطرف می کند.

همچنین گفته می‌شود که این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که باعث می‌شد برخی از عکس‌ها هنگام زوم کردن جهت افقی در iPhone 14 Pro Max، مطابق تصویر، نرم به نظر برسند. مشاور همچنین گفت که Apple Watch Series 8 GPS + Cellular همچنین یک به‌روزرسانی روز اول برای watchOS 9 با نسخه ساخت 20R364 دریافت خواهد کرد.

جدیدترین iOS 16 در 12 سپتامبر برای سری آیفون 8 اپل و مدل های بعدی منتشر شد. غول فناوری کوپرتینویی همچنین watchOS 9 را در همان روز برای اپل واچ سری 4 و مدل‌های بعدی عرضه کرد. به روز رسانی iOS 16 طیف وسیعی از ویژگی های جدید را به ارمغان می آورد. این به روز رسانی همچنین یک صفحه قفل بازطراحی شده ارائه می دهد که اکنون با ویجت ها ظاهر می شود. این شرکت همچنین تصاویر پس زمینه جدید را با به روز رسانی اضافه کرده است.

اپل جدیدترین سری آیفون 14 را در رویداد «Far Out» در 7 سپتامبر عرضه کرد. آیفون 14 وانیلی دارای یک صفحه نمایش 6.06 اینچی است و از SoC سال گذشته اپل A15 Bionic بهره می برد. آیفون 14 پرو نیز دارای صفحه نمایش 6.06 اینچی است و از جدیدترین SoC اپل A16 Bionic پشتیبانی می کند.

مطالب مرتبط