تاریخ فروش روز جمهوری بزرگ آمازون در سال 2023

امتیاز دهید post

آمازون 10 درصد تخفیف فوری برای خرید با استفاده از کارت های اعتباری SBI و تراکنش های EMI ارائه می دهد.

تاریخ فروش روز جمهوری بزرگ آمازون در سال 2023 اعلام شده است. بازار آنلاین فروش تخفیف ویژه خود را از 15 ژانویه تا 20 ژانویه سال جاری برگزار می کند. اعضای آمازون پرایم به فروش زودرس دسترسی خواهند داشت. فروش روز جمهوری بزرگ آمازون نوید تخفیف در گوشی های هوشمند، لوازم جانبی، لپ تاپ، دستگاه های آمازون و سایر لوازم الکترونیکی را می دهد. آمازون همچنین با SBI Card همدست شده است تا در طول فروش 10 درصد تخفیف فوری به دارندگان کارت خود ارائه دهد. خریداران همچنین پیشنهادات مبتنی بر Amazon Pay، تخفیف های مبادله ای و همچنین تخفیف کوپن را در طول فروش دریافت خواهند کرد.
پیشنهادات فروش روز جمهوری بزرگ آمازون در سال 2023

فروش روز جمهوری بزرگ آمازون در سال 2023 از 15 ژانویه آغاز می شود. این فروش پنج روزه تا 40 درصد تخفیف بر روی تلفن های همراه و لوازم جانبی برندهایی مانند اپل، iQoo، OnePlus، Samsung، Realme و Xiaomi به همراه خواهد داشت. وب سایت تجارت الکترونیکی از طریق یک میکروسایت اختصاصی شروع به بررسی برخی از پیشنهادات اصلی کرده است. در حال حاضر Realme Narzo 50 Pro 5G، Redmi A1 و OnePlus Nord CE 2 Lite 5G برای دریافت کاهش قیمت فهرست شده‌اند.

فروش آتی همچنین نوید 75 درصد تخفیف برای لپ تاپ ها، ساعت های هوشمند، هدفون ها و سایر اقلام الکترونیکی را می دهد. خریدارانی که عضویت آمازون پرایم را دارند، دسترسی زودهنگام 24 ساعته به فروش روز جمهوری بزرگ آمازون که از ساعت 12 صبح در 14 ژانویه آغاز می شود، خواهند داشت. Amazfit GTS 2 Mini نسخه جدید، Boat Airdopes 141، Samsung Galaxy Tab S7 FE و Ptron BassBuds Jade قیمت خواهند دید. کاهش در فروش

سایر لوازم خانگی از جمله تلویزیون های هوشمند، یخچال و ماشین لباسشویی با 60 درصد تخفیف قابل خرید خواهند بود. تلویزیون اندرویدی 43 اینچی Mi TV 5X 4K و تلویزیون گوگل 55 اینچی Sony Bravia 4K در طول فروش کاهش قیمت دریافت می‌کنند.

کاربران علاقه مند همچنین می توانند بلندگوهای هوشمند Amazon Echo، استیک های Fire TV و دستگاه های Kindle را تا 45 درصد تخفیف خریداری کنند. علاوه بر این، فروش همچنین شاهد عرضه بیش از 60 محصول خواهد بود. خریداران علاقه مند می توانند محصولات مورد نظر خود را در لیست علاقه مندی ها قرار دهند تا آنها را با قیمت های تخفیف خریداری کنند.

آمازون همچنین تخفیف فوری 10 درصدی را برای خریدهای انجام شده از طریق کارت های SBI و تراکنش های EMI ارائه می دهد. خریداران همچنین می توانند EMI های بدون هزینه را در کارت های Bajaj Finserv دریافت کنند. علاوه بر این، تخفیف‌ها و پیشنهادات مبادله‌ای برای کاربران کارت اعتباری Amazon Pay ICICI وجود خواهد داشت.

انتظار می‌رود که شرکت بزرگ تجارت الکترونیک در روزهای آینده جزئیات بیشتری را در مورد فروش بزرگ جدید اعلام کند. پس از شروع فروش در این ماه، ما بهترین معاملات را در مورد اقلام الکترونیکی به شما ارائه خواهیم کرد.

مطالب مرتبط