تاریخ رونمایی از موبایل های گوگل پیکسل 3 رسماً مشخص شد

امتیاز دهید post

اواخر ماه گذشته میلادی بود که منابع نزدیک به گوگل خبر از برگزاری رویداد معارفه موبایل های خانواده پیکسل 3 در روز نهم اکتبر (17 مهرماه) دادند. حالا گوگل با ارسال دعوت نامه هایی به اصحاب رسانه، برگزاری رویداد خود را در این تاریخ تایید کرده است. انتظار می رود کمپانی مورد اشاره در این مراسم از موبایل گوگل پیکسل 3 اکس ال (که تقریبا همه چیز را در موردش می دانیم) و نیز مدل کوچکتر پیکسل 3 رونمایی کند. گفتنی است در حالی که بیش از یک ماه تا برگزاری این مراسم باقی مانده، محموله ای به سرقت رفته از موبایل های پیکسل 3 اکس ال هم اکنون سر از بازار سیاه اوکراین درآورده است.

آخرین باری که نام پیکسل 3 اکس ال را در اخبار شنیدیم، مربوط به زمانی بود که یکی از کارمندان گوگل نسخه ای آزمایشی از دستگاه را در یک خودروی Lyft جا گذاشت. این موبایل قرار است به نمایشگری 6.2 اینچی همراه با بریدگی در بالا مجهز باشد و از چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام قوت می گیرد. 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه 32 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات دستگاه هستند.

تصویر لو رففه از گوگل پیکسل 3 اکس ال جا مانده در تاکسی Lyft

مثل همیشه، گوگل با تجهیز موبایل خود به یک دوربین در پشت می خواهد نشان دهد که یک لنز می تواند به اندازه سیستم های دوگانه قدرتمند ظاهر شود. در این بین پیکسل 3 نیز به نمایشگری 5.5 اینچی و بدون بریدگی مجهز شده و هر دو مدل ضمن پشتیبانی از شارژ وایرلس، به صورت پیش فرض از اندروید 9.0 پای بهره می برند.

در حال حاضر گمان می رود که پیکسل 3 قیمتی معادل 649 دلار داشته باشد و پیکسل 3 اکس ال هم با برچسب قیمت 749 دلاری عرضه شود. با این همه، برای دریافت جزییات دقیق تر درباره مشخصات سخت افزاری، قیمت گذاری و تاریخ عرضه باید تا روز نهم اکتبر و مراسم معارفه گوگل منتظر ماند. ناگفته نماند که بنابر گزارش ها، گوگل علاوه بر موبایل های پیکسل 3، دو موبایل آماده عرضه دیگر نیز دارد که برخی معتقدند به خاطر افشای بیش از حد اخبار مربوط به پیکسل 3 اکس ال، شاید شاهد معرفی این مدل های جایگزین و بهبودیافته باشیم؛ هرچند که بسیار بعید به نظر می رسد.

The post تاریخ رونمایی از موبایل های گوگل پیکسل 3 رسماً مشخص شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط