هنری کویل: از بازی در نقش سوپرمن دست برنمی‌دارم!

امتیاز دهید post

هنوز ماموریت سوپرمن تمام نشده است!

این نظر هنری کویل، بازیگر شخصیت سوپرمن است که بازی خود را در نقش این ابر‌قهرمان از فیلم «مرد پولادین» در سال ۲۰۱۳ آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۷ در فیلم ناموفق «لیگ عدالت» نیز در همین نقش بازی کرد. کویل، بازیگر مجموعه تلویزیونی «جادوگر»، معتقد است که دوران بازی او در نقش این ابر‌قهرمان دنیای دی‌سی هنوز تمام نشده است.
کویل در مصاحبه‌ای با مجله Men’s Health گفت:

“شنل سوپرمن هنوز در کمد من است. هنوز این شخصیت مال من است و من ساکت نمی‌شینم و نمی‌گذارم این شخصیت به فراموشی سپرده شود. من هنوز فرصت آن را نداشته‌ام که آن‌طور که باید تواناییم را در این نقش نشان دهم. هنوز وقت آن نشده است که عمق این شخصیت را به نمایش بگذارم. دوست دارم همان جذابیت شخصیت داستان‌های مصور را به مخاطب منتقل کنم. این موضوع برای من مهم است. هنوز حق مطلب برای شخصیت سوپرمن ادا نشده است. خواهید دید.”

کویل این صحبت‌ها را وقتی بیان کرد که کمپانی وارنر برادرز به دلیل عدم موفقیت فیلم «لیگ عدالت»، هنوز پس از ماه‌ها هیچ خبری در مورد ساخت فیلم سوپرمن جدیدی را اعلام نکرده است. موفق‌ترین ساخته‌های اخیر دنیای سینمایی دی‌سی، شامل «آکوآ‌من» در سال ۲۰۱۸، یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های آن سال با فروشی بیش از یک میلیارد دلار، و «شزم» که در ماه آوریل اکران شد، است.
هنری کویل جدیدا در فیلم «ماموریت: غیرممکن- فال اوت»، در کنار تام کروز و در مجموعه تلویزیونی «جادوگر» محصول شبکه نت‌فلیکس که از ۲۰ دسامبر پخش خواهد شد، بازی کرده است.
این مطلب از نوشته ارین نیرن در سایت ورایتی گرفته شده است.

نوشته هنری کویل: از بازی در نقش سوپرمن دست برنمی‌دارم! اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط